fredag 13 juli 2018

Fuckboy praktiskt handbok i konsten att dejta av Cecilia Salamon


Fuckboy är en rolig, smart och kaxig bok om dejting skriven av Cecilia Salamon som är journalist och haft relationsspalter i flera olika tidningar. I boken gör hon upp med sina egna destruktiva dejtingmönster.

Boken är full med tips och pepp men lika mycket är boken full av varningar. Det handlar om nätdejting vad du ska tänka på och vad du ska undvika.

För några veckor sedan läste jag boken Nuckan att så nära inpå läsa Fuckboy känns som ett bra komplement. Fuckboy får mig att vara väldigt nöjd med att vara bara jag och att trivas så. Om det skulle ändras så låter jag boken stå kvar i min bokhylla.

/Paula


Fuckboy : praktisk handbok i konsten att dejta
Författare: Cecilia Salamon & ill. Louise Winblad
Förlag: Bookmark förlag (2018)
ISBN: 9789188545817
Köp: t.ex. hos Bokus eller Adlibris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar