tisdag 11 november 2014

Bokpoddar


Förra veckan var jag på AV-media här i Växjö och pratade om bokpoddar för skolbibliotekarier och några lärare. De hade en två timmar lång "podd-kurs" jag var inslaget som skulle inspirera. Fick uppdraget för att jag lyssnar på rätt mycket (väldigt mycket bokpodd). Spännande att jag för andra gången på en vecka blev av med mitt efternamn men det är ok numer är jag barnbibliotekarie Prickiga Paula.

Mina favorit bokpoddar handlar så klart om barn- och ungdomsböcker. Men att låta bli att tipsa om Karin och Sara det bara gick inte. Så nu gör jag det ingen - om du ännu inte lyssnat på dessa briljanta kvinnor gör det bums!!

/Prickiga Paula 

2 kommentarer:

  1. http://ielinashylla.wordpress.com/2014/11/12/reflexer-ar-tid/ - ett litet inlägg med en vag undran till dig!

    Och älskar detta inlägg, btw! (Ditt, alltså!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Elina, tack för undran - reflexer äger men jag skriver inget om de just nu. det där med bloggtid ... den har liksom minskat. läsningen också konstigt och lite dumt.

      Radera