måndag 11 augusti 2014

W som webben

Webben? Skulle inte detta vara ett bokalfabet? Jo precis och i ett bokalfabet har webben ju hur stor del som helst. Först och främst för att det är bästa sättet att hålla koll på vad som händer i bokvärlden. Genom bokförlag, internet bokhandlar och givetvis bokbloggar.

Men viktigare alla boksamtal och allt boksnack som äger rum via sociala medier. Min bästa är som ni nog redan vet Instagram. Min Instagram som jag delvis använder som läsdagbok. En läsdagbok som tipsar andra om att läsa och där jag får vidare lästips och samtal kring det jag läst. En läsdagbok som leder vidare hitt till bloggen där jag skriver lite mer om boken, ett kom ihåg för mig och tips till dig.

Detta är en bokstav i Paula och Sandras bokalfabet. Läs även Sandras W som i webben.

/Paula <3 webben

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar