söndag 15 juni 2014

Vad och hur ska jag välja?

Äntligen äntligen äntligen!

I veckan damp seminarium programmet till årets bokmässa ner i min brevlåda. Detta tillsammans med ett 4 dagars seminariumkort! Så galet kul och spännande! Men hur ska jag välja? Vad ska jag välja bort? För det är ju så att många intressanta saker krockar med varandra helt och hållet.

Sen blir det svåra att få det att stämma med monterprogrammen också. Tur tur att jag har ända till september på mig att klura.

Några måsten har jag redan bestämt mig för (efter en snabb genomläsning med penna). Dessa måsten innebär Patrik Lundberg, Gunnar Ardelius, Barbro Lindgren, Tove Jansson (inte i egen hög person då men massa om henne), Mats Strandberg, Sara Bergmark Elfgren, Johanna Koljonen. Sen finns det massa kanske och funderingar om prioriteringar. Fredag förmiddag kräver extra mycket tanke.

/Paula som längtar till september men först vill ha en riktigt lång lässommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar