onsdag 18 september 2013

Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren inläst av Julia Dufenius

Cirkeln Cirkeln Cirkeln!!

Det bästa med omläsningar/omlyssningar är att man ser nya saker man annars inte sett. Första gången brukar jag ha lite för bortom särskilt när det är så spännande som i Cirkeln.
Denna gång har jag dessutom klurat lite på quizfrågor till Engelsforsnörderiträffen på biblioteket.

När Cirkeln kom ut läste jag den direkt och älskade. En av de första böckerna jag läst som ebok. Gillade Minoo mest direkt med för varje gång jag befinner mig i Engelsforsvärlden börjar jag tycka mer och mer om de andra häxorna också. Linnea, Vanessa, Anna-Karin, Rebecka, Elias till och med Ida. Funderat en massa över Ida vid denna omlyssning.

Ser så mycket fram emot Nyckeln. Men filmen däremot börjar jag bli rätt rädd för. Kommer det att funka? Jag hoppas så men ...

/Paula

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar