tisdag 6 juni 2017

FYR 137 av Ingelin Angerborn


I början av maj hade vi Ingelin Angerborn på besök på vår bokklubbsfest. Så gullig och trevlig författare. Barnen som var med var starstruk, fick böcker signerade och tog selfies. Bästa var att vi fick några sidor högresta för oss ur FYR 137 som då ännu inte kommit ut. 

Helgen efter att boken släpptes fick jag den fina bilden på mig i sms från Ottilia som är med i en av mina bokklubbar. En hur fin som helst bild på mig. Kolla en nog på bilden så är boken jag håller i min famn just FYR 137. Att läsa boken var liksom självklart. Men jag har fullt upp med alla ungdomsböckerna jag läser för Kulturrådets ungdomsbokskatalog. Lyssna på bok när jag åker tåg och diskar det finns det tid till. FYR 137 inläst av Ingelin Angerborn <3 

Sista delen om Elvira, Meja och Bea. En sommarlovsvecka på en camping. Tält, bad, söta pojkar och kanske ett spöke ... Så snyggt hopknutet. I slutet så mycket gåshud på mina armar! 

/Paula 


Fyr 137
Författare: Ingelin Angerborn
Förlag: Rabén & Sjögren (2017)
ISBN: 9789129703481
Köp: t.ex. hos Bokus eller Adlibris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar