tisdag 6 oktober 2015

Bokmässan 2015




Bokmässan i år var lika med torsdag och fredag. En torsdag med seminarium och en träff tillsammans med Barnens bibliotek om bästa Bokslukarsällskapet. Hittade finaste rosa Vem-Nallegrisen i Bonniers monter. Den var inte till salu och lika bra var väl kanske det. På fredagen lyssnade jag på Anna Höglund och vågade visa henne min tatuering med bästa citatet från Om detta talar man endast med kaniner. Hon blev jätte glad - lätt bokmässans bästa.

Gick på en bloggträff med Natur&kultur, Opal, Semic och Berghs. Lyssnade på när Helena Dahlgren pratade med författarna Elisabeth Östnär och Sally Green. Inspirerande. Jag och Jenny hälsade på i BA.BO.KO och Mirandoos monster där Jenny fick finaste Vad är ett barn? signerad och jag fotade bilden jag vann BA.BO.KOs bokmässetävling med! Hurra. Fint Vem-print är på väg hem till mig!

Söndagens Broder Daniel-seminarium avnjöt jag från min rosa soffa - fint så.

Å vet ni vad jag kom inte hem med en enda ny anteckningsbok! Däremot endel tygkassar ja!

/Paula

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar