söndag 28 april 2013

Två gånger är en vana av Denise Rudberg

Det här med att jobba på ett stort bibliotek där det finns massor av böcker. Tja... det innebär att man bär hem rätt mycket böcker. När jag ställde upp ljudböcker för några veckor sedan så hittade jag Denise Rudbergs Två gånger är en vana. Då började jag fundera har jag hört den eller inte? Så jag lånade hem den och lyssnade. Rätt snart upptäckte jag hört den. Men eftersom jag inte hade något annat att lyssna på så fortsatte jag. Jag gillar verkligen åklagarsekreteraren Marianne Jidhoff. Hoppas det kommer fler delar. 

Men om man pratar om Denise Rudberg så är det hennes Tillsammans böcker jag vill tipsa alla om att läsa. De är verkligen bra!! Läst första delen tillsammans med flera elevens val grupper i femman och sexan. Nästan innan vi är klara med del ett så har flera elever läst både del två och del tre.

/Paula 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar