tisdag 8 oktober 2013

Bara tre kan leka så av Denise Rudberg

Inte jätte många serier jag följer. Ännu färre när det handlar om vuxenböcker. Men en av mina ungdomsboksfavoriter är Denise Rudbergs Tillsammans böcker. Lite samma sak är det i hennes elegant crime serie om Marianne Jidhoff åklagarsekreterare med nära samarbete med polisen. Nya möten, vänskap, kärlek, läskiga gåtor som ska lösas, svartsjuka och familjehistorier.

Precis lyssnat på del 3 Bara tre kan leka så. Gillar men den kändes lite kort. Slutet var liksom bara poff över så var gåtan löst.

Mamma har du hört dessa? Tror du skulle gilla!

/Paula



1 kommentar:

  1. Jag har läst de andra och står i bibliotekskö på denna boken. Jag gillar Marianne, hon är helt klart en udda fågel bland alla deckare jag har läst.

    SvaraRadera