lördag 16 juli 2016

The art of asking eller hur jag lärde mig släppa oron och be om hjälp av Amanda Palmer

Det började surras om en ny bok som jag blev nyfiken på. Jag visste inte mycket om Amanda Palmer mer än att hon var gift med Neil Gaiman och att han skrev Oceanen vid vägens slut i någonstans brevform till henne.

Storytell och semester - jag lyssnade. Väldigt intressant om att be om hjälp att tillåta hjälp. En människa jag visste så lite om. Spännande hur mötet med folk påverkar och leder framåt. Att ha folk runtomkring som tror på en - hur viktigt det är.

Rekommenderas!

/Paula


The art of asking eller Hur jag lärde mig släppa oron och be om hjälp
Författare: Amanda Palmer
Förlag: Bucket List Books (2016)
ISBN: 9789187969157
Köp: t.ex. hos Bokus eller Adlibris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar