söndag 23 juni 2013


Haft den bästa midsommarhelgen tillsammans med mina böcker och bokhyllor. Stora bokhyllan har blivit färgsorterad! Är väldigt nöjd med resultatet, blir glad varje gång jag går in i vardagsrummet. Speciallhyllorna är städade. Men typ samma som innan, i de båda Billyhyllorna har jag mina favoritsamlingar, Frankrike, Per Nilsson, Johanna Nilsson, Tove Jansson, Jane Austen och så hyllan med de allra bästa böckerna på. Om hyllan ser aningen luftig ut så är det för att jag också behöver plats för senast lästa böckerna. De får färgsorteras in nästa sommar. Plus att jag tycker om att de senaste bokvännerna är samlade på ett och samma ställe. 

Som sällskap vid sorterandet hade jag också bästa bästa Harry Potter och Fenixorden som ljudbok.
Ibland får jag bara ett väldigt stort behov av att få finnas i Harry Potter värld för ett tag igen.

/Paula

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar