söndag 11 augusti 2013

Freaks and geeks


Jag är inte bara även om jag mest är en boknörd. Lite är jag också en teveserienörd. Älskar att se hela serier rätt intensivt. Gärna redan avslutade serie som man kan se slut. Även om det är med blandade känslor man ser sista avsnittet, sorg och frihet. Idag har jag sett ett sista avsnitt. Har sett om en serie som gick på tv när jag var tonåring. Tittade då men såg inte allt.

Tittat i sommar. Tänkt flera gånger men det finns ju ingen karaktär man kan tycka om förutom syskonen Lindsay och Sam som allt kretsar kring. Men ju fler avsnitt jag såg desto mer började jag tycka om övriga karaktärer.

Om att vara en nörd eller en nolla. Självbild, hur andra ser på dig, kompisar som är lika eller olika, rätt mycket kärlek. Gillar gillar gillar!! Även om det är skäms kudde ibland. Titta! Det finns bara en säsong, 18 avsnitt och ett väldigt bra slut.

/Paula

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar