söndag 18 november 2012

Buffy och jag


I augusti så köpte jag hela Buffy boxen alla sju säsonger på en gång. Jag fick för mig att nu så var det dags. Jag började titta på Buffy när det sändes på tv första gången när jag gick på gymnasiet. Men redan efter typ två avsnitt fick jag mardrömmar av det. Lika bra att erkänna det jag är rätt rädd av mig… eller jag var det i alla fall.

Nu har jag bara sista säsongen kvar. Känns lite konstigt. Har tittat rätt så intensivt under hela hösten. Med pauser på några veckor mellan säsongerna eftersom jag blir lite väl fast när jag tittar. Svårt att bara se ett avsnitt ju… helst minst tre på en gång.

Vad jag älskar teveserier på dvdbox så att man kan titta på alla eller i alla fall så många man vill (orkar) på en gång. Utan att behöva vänta tills nästa vecka eller ännu värre till nästa säsong börjar.

/Paula 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar