fredag 29 mars 2019

De svarta liljorna av Andreas Kundler & Lisa Linder

Under några sjukdagar har jag äntligen återvänt till Anton, Bodil och Elsie igen. Övergångarna slutade ju mitt i och jag har funderat på hur det skulle gå. Nu vet jag lite mer men oj vad jag längtar efter bok tre.

Anton och Elsie har tagit sig till Verdisia. Anton som fortfarande lever ska inte kunna vara i de dödas land. Men för att rädda livet på Elsie så har han tagit sig dit. Ett spännande äventyr på liv och död väntar de. Anton kan inte släppa tanken på att någonstans bland de så måste morfar finnas.

Kvar i vår värld finns Bodil och en efterlysning efter den försvunna Anton. Ingen har sett honom eller vet vart han är. Bodil har sina aningar men det är inget hon kan prata med någon om. Inte förrän Jacob, Anton styvbror börjar prata med henne om sin oro ...

Galet spännande. Undra just när del tre kommer? Snart hoppas jag.

/Paula


De svarta liljorna
Författare: Andreas Kundler & Lisa Linder
Förlag: Rabén & Sjögren (2019)
ISBN: 9789129708448
Köp: t.ex. hos Bokus eller Adlibris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar